Filtry
Děti školního věku a jejich vnímání online marketingové komunikace (TL03000236)
a dotazníkového šetření identifikovat online nástroje a metody marketingové komunikace cílící učitelům problematiku online marketingu a doporučí jim, jak pracovat s pracovními listy. Pracovní listy naučí žáky rozp...
Business and management
- 2020 - 2023 •
- 2 794 tis. Kč •
- 2 234 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 8. 2020 - 31. 7. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Rozvoj dovedností nezbytných pro digitální transformaci podnikání (TJ02000206)
, online marketing, webovou anlytiku a data mining. Obsahem těchto znalostních nástrojů v podobě online kurzů firmy budou moci vzdělávat stávající zaměstnance a překlenout......
Business and management
- 2019 - 2021 •
- 5 472 tis. Kč •
- 4 592 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 3. 2019 - 28. 2. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (84%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Transformace interních procesů společnosti Effectix.com s využitím prvků umělé inteligence (FX05030042_7816)
Cílem projektu je inovace interních postupů s využitím prvků umělé inteligence a zavedení inovace do praxe. Inovované postupy povedou k zefektivnění fungování společnosti i ke zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti v poskytování klíčových služeb sp...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 21 540 tis. Kč •
- 10 404 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (48%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu (TL02000152)
Projekt je zaměřen na metodologický výzkum tzv. smíšeného módu (multimode) sběru dat ve výběrových šetřeních; zejména pak na potenciál online dotazování v kombinaci s technikami CATI a CAPI a aplikaci v oblasti populačních studií a marke...
Sociology
- 2019 - 2022 •
- 6 635 tis. Kč •
- 5 308 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2019 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (80%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Umělá inteligence pro identifikaci a monetizaci skrytých obchodních příležitostí (AIRES) (EG17_175/0015503)
, která bude cílit do segmentu poskytovatelů služeb působících v online prostředí. Systém prodejních a marketingových kanálů, které jsou stavěny na běžných programovacích starat. Marketing komplexně zajistí platforma (tzn. ...
Communication engineering and systems
- 2018 - 2023 •
- 18 297 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 17. 12. 2018 - 14. 3. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (0%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Zavedení průmyslové výroby nově vyvinutých biomimetických dentálních materiálů a jejich nabídky prostřednictvím nového marketingového kanálu (FX02030014)
MIDOLAD (Minimally Invasive Dentristry OnLine ADvisor) Cílem subprojektu je podpořit efektivní tj. skrze odborné online vzdělávání.Řešení subprojektu předpokládá......
Medical laboratory technology (including laboratory samples analysis; diagnostic technologies) (Biomaterials to be 2.9 [physical characteristics of living material as related to medical implants, devices, sensors])
- 2020 - 2023 •
- 8 428 tis. Kč •
- 4 770 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 9. 2020 - 30. 4. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (57%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Zajištění klíčových informačních zdrojů a služeb pro technické obory (1N04067)
, jako jsou rešeršní a konzultační služby, marketing a školení uživatelů. Jednotné řízení přístupu...
AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi
- 2004 - 2008 •
- 39 048 tis. Kč •
- 35 248 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2004 - 31. 12. 2008
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (90%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)
transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...
AH - Ekonomie
- 1995 - 1997 •
- 1 572 tis. Kč •
- 1 572 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)
Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových
AH - Ekonomie
- 1999 - 2001 •
- 373 tis. Kč •
- 373 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2001
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)
"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 19 726 tis. Kč •
- 9 863 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 2. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
- 1 - 10 z 561