Filtry
Hybridní diesel-elektrický pohon pro závěsné důlní lokomotivy (FW01010484)
Cílem je výzkum vybraných klíčových komponent hybridní diesel-elektrické pohonné jednotky o max. výkonu 220kW, která bude splňovat podmínky pro bezpečný provoz v oblastech s nebezpečím výbuchu plynů nebo uhelného prachu. Pohonná jednotka je primárně ...
Mechanical engineering
- 2020 - 2023 •
- 54 991 tis. Kč •
- 37 771 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 4. 2020 - 31. 12. 2023
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (69%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
*Modernizace vlakové soupravy pro InterRegio. (FI-IM3/113)
*Vývojové a konstrukční práce na realizaci prototypu měniče do výkonu 1,2 MW pro lokomotivy na stejnosměrnou trakci 3kV. Projekt počítá s využitím pulzních měničů se součástkami IGCT.......
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
- 2006 - 2009 •
- 44 008 tis. Kč •
- 15 309 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 15. 1. 2006 - 30. 11. 2009
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (35%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
*Vývoj vícesystémové jednotky. (FI-IM/198)
*Vývoj vícesystémové jednotky pro vnitrostátní meziregionální přepravu, která podle zvolené varianty může být provozována na tratích elektrifikovaných 3 soustavami - 3 kV stejnosměrné, 25 kV, 50 Hz střídavé napětí a 15 kV 16 2/3 Hz střídavé napětí. V...
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
- 2004 - 2007 •
- 371 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 1. 2004 - 1. 1. 2007
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (0%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Ekologicky příznivé a udržitelné autobusy se sníženými emisemi a hlukovou zátěží v městských obytných částech (OE09006)
Hlavním cílem projektu je realizovat, ověřit a vyhodnotit v provozu ekologický typ autobusu s výrazně nižší spotřebou paliva a nižšími emisemi, s využitím inovativní integrované pohonné jednotky s akumulací kinetické energie v setrvačníku a bateriích...
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
- 2009 - 2012 •
- 7 950 tis. Kč •
- 3 950 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 4. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
HV Coolant Heater generace 3 pro elektrické a plug-in hybridní automobily (EG20_321/0024333)
Projekt je zaměřený na vývoj a sestavení funkčního prototypu nové generace tepelné jednotky HV Coolant Heater Generation 3 (HVCH), která zajistí výhřev kabiny vozu a zároveň termo-management baterií (optimální výdrž baterií elektromobilů a plug-in
Electrical and electronic engineering
- 2021 - 2024 •
- 165 568 tis. Kč •
- 0 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 1. 2021 - 13. 2. 2024
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (0%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Vývoj a konstrukce stejnosměrného rychlovypínače (TC5-036)
Projekt řeší vývoj, zavedení výroby a uvedení na trh stejnosměrného rychlovypínače pro trakční vozidla vybavená elektronickými měniči se jmenovitým proudem do 1000 A 0 0......
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
- 1999 - 2000 •
- 9 384 tis. Kč •
- 4 559 tis. Kč •
- MH
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2000
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (49%)
Poskytovatel: Ministerstvo hospodářství
Nová generace pohonné jednotky pro kolejová vozidla (FV10310)
Hlavní cíle projektu: 1) Vytvoření vysoce specializovaného interdisciplinárního týmu schopného řešit komplexní návrh nové trakční pohonné jednotky zahrnující zejména: matematické modelování, mechanické, elektromagnetické a tepelné výpočty (řešení sil...
JQ - Strojní zařízení a nástroje
- 2016 - 2019 •
- 13 290 tis. Kč •
- 9 841 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 10. 2016 - 31. 12. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (74%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Výzkum a vývoj trakčního systému elektrobusu s vyšší účinností (FV30213)
Cílem projektu je vývoj akumulátorového elektrobusu včetně jeho pohonného řetězce a systému řízení. - Zvýšení funkčních, ekonomických a konkurenčních parametrů a vlastností elektrobusů cestou vývoje nových konstrukčních prvků v celém trakčním řetězci...
Transport engineering
- 2018 - 2021 •
- 35 258 tis. Kč •
- 19 705 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 1. 2018 - 30. 6. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (56%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Výzkum a vývoj vodíkového autobusu (CK03000028)
Cílem projektu je vyvinout a postavit prototyp vodíkového autobusu s palivovým článkem s výkonem palivového článku 30 - 70kW, který by vhodně doplňoval budoucí flotilu lokálně bezemisních vozidel. Projekt se bude zabývat aplikací vodíkové technologie...
Transport engineering
- 2022 - 2025 •
- 35 404 tis. Kč •
- 22 558 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2022 - 30. 6. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (64%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
*Konduktivní proudy v asynchronním trakčním pohonu a jejich vliv na bezpečnost kolejových obvodů. (FI-IM2/071)
*Konduktivní proudy v asynchronním trakčním pohonu a jejich vliv na bezpečnost kolejových obvodů....
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
- 2005 - 2007 •
- 49 290 tis. Kč •
- 16 774 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 18. 5. 2005 - 31. 12. 2007
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (34%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
- 1 - 10 z 734