Filtry
POWERtrain for FUture Light-duty vehicles (7E10051)
two stroke engine integrating HCCI and low temperature combustion (CVUT carries on the research in this subproject) and combined combustion system for a CI engine new vehicle fleet in 2020. The research target for...
JT - Pohon, motory a paliva
- 2010 - 2013 •
- 2 609 tis. Kč •
- 2 609 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2010 - 31. 12. 2013
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Komplexní systém pokročilého ventilového rozvodu pro motory osobních vozidel s elektro-mechanickou aktuací (TH04010199)
Hlavní činností týmu bude vývoj budoucích technologií pro zlepšení palivové účinnosti vozidel, a to prostřednictvím nové generace hybridizace přenosu a maximalizace flexibility řízení výměny náplně válce spalovacího motoru pro osobní automobily. Cíle...
Transport engineering
- 2018 - 2022 •
- 31 938 tis. Kč •
- 19 082 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 11. 2018 - 31. 10. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (60%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Výzkum, vývoj a optimalizace spalovacího motoru pro spalování surových rostlinných a odpadních olejů, návrh technologie přípravy využitelných olejů. (FI-IM/057)
Výzkum, vývoj a optimalizace spalovacího motoru pro spalování surových rostlinných a odpadních olejů, návrh technologie přípravy využitelných olejů.......
JT - Pohon, motory a paliva
- 2004 - 2006 •
- 26 993 tis. Kč •
- 10 799 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 1. 2004 - 1. 1. 2006
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (40%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Pístový spalovací motor pro energetické využití přímo chlazený pracovní látkou ORC pro komplexní využití produkovaného tepla (TK02020123)
Cílem vývoje zamýšleného systému přímého využití nízkopotenciálního i vysokopotenciálního tepla vznikajícího v pístovém spalovacím motoru pomocí dílčím způsobem ověřeného ORC technologie je dosažení snížení měrné investiční náročnosti takového systém...
Energy and fuels
- 2019 - 2021 •
- 9 735 tis. Kč •
- 5 616 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 8. 2019 - 31. 12. 2021
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (58%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Zkušební stanoviště pro předcertifikační zkoušky spalovacích motorů (EG15_019/0004815)
Výstupem průmyslového výzkumu a experimentálního vývoje bude prototyp emisního stanoviště s řídícím a vyhodnocovacím SW. V rámci projektu vznikne prototyp zkušebního stanoviště, který bude umožňovat odjetí transient testů pro uvedené kategorie vozidl...
JT - Pohon, motory a paliva
- 2015 - 2022 •
- 46 219 tis. Kč •
- 311 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 30. 9. 2015 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (1%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
WANKEL - Výzkum a vývoj ekologického rotačního motoru WANKEL pro motorová plavidla (LTE117008)
Cílem řešení projektu je výzkum a vývoj nového rotačního motoru WANKEL splňující nové emisní limity určené pro provoz motorových plavidel platné od roku 2020.......
JT - Pohon, motory a paliva
- 2017 - 2020 •
- 24 122 tis. Kč •
- 12 061 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2017 - 31. 12. 2020
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Národní centrum kompetence Josefa Božka pro pozemní dopravní prostředky (TN01000026)
Hlavním cílem projektu je výzkum a vývoj budoucích prostředků udržitelné mobility silničními a kolejovými vozidly a jejich zapojení do dopravních systémů s ohledem na strategický rozvoj technické úrovně oborů, důležitých pro hospodářství České republ...
Mechanical engineering
- 2018 - 2022 •
- 257 775 tis. Kč •
- 201 383 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 7. 2018 - 31. 12. 2022
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (78%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Large Eddy and System Simulation to predict Cyclic Combustion Variability in gasoline engines (7E10050)
cyclic combustion variability (CCV) in spark ignition (SI) engines and to provideThe objective of LESSCCV is to exploit the recent possibilities of engine) technique, whichcan accurately reproduce the cycle resolved flow i...
JT - Pohon, motory a paliva
- 2010 - 2012 •
- 1 365 tis. Kč •
- 1 365 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 12. 2010 - 30. 11. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
ENVIROX - Technické, ekonomické a environmentální aspekty aplikace palivového aditiva Envirox v provozu PVT AČR (OVUOFEM200902)
Posoudit přínos aditiva při běžném provozu u vybraných kusů techniky a dlouhodobým provozem na zkušební stolici....
KA - Vojenství
- 2009 - 2012 •
- 7 538 tis. Kč •
- 3 505 tis. Kč •
- MO
Řešení projektu: 1. 10. 2009 - 31. 12. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (46%)
Poskytovatel: Ministerstvo obrany
*Zařízení pro přeměnu tepelné energie v mechanickou založené na principu rotačního motoru nové kinematické koncepce. (FT-TA3/021)
*Zařízení na přeměnu tepelné, zejména alternativní energie, na energii mechanickou a elektrickou podle nového kinematického a nového termodynamického principu, jeho výzkum, vývoj a konstrukce.......
JT - Pohon, motory a paliva
- 2006 - 2009 •
- 33 281 tis. Kč •
- 15 950 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 23. 6. 2006 - 31. 12. 2009
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (48%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
- 1 - 10 z 434