Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

4 843 (0,081s)

Projekt

Marketingový management obcí, měst a regionů (WB-22-05)

Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové s...

AE - Řízení, správa a administrativa

  • 2005 - 2006
  • 1 158 tis. Kč
  • 1 158 tis. Kč
  • MMR
Projekt

Role mikkých lokalizaeních faktoru v eliminaci regionálních disparit ve strukturálni postižených regionech Ostravska a Ústecka (WD-61-07-1)

Cíl projektu je snížení míry disparit v obou regionech s pomocí rozvoje mikkých lokalizaeních faktoru (MLF). Navrhnout pilotní strategie na rozvoj MLF v obou regionech s využitím komplexního teritoriálního marketingu.Vytvooení manuá...

AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • 2007 - 2011
  • 6 863 tis. Kč
  • 6 863 tis. Kč
  • MMR
Projekt

Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko (WD-35-07-1)

Cílem projektu je snížení míry divergence(disparit) Jesenicka jako pilotního modelového regionu prostřednictvím inovativního konceptu regionálního rozvoje,kterým je komplexní regionální marketing(KRM).Vytvoření odborné metodiky pro ...

AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • 2007 - 2010
  • 4 466 tis. Kč
  • 4 466 tis. Kč
  • MMR
Projekt

Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)

"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové ...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024 - 2025
  • 19 726 tis. Kč
  • 9 863 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Středoevropské aktivity Baťova koncernu za druhé světové války příčiny, expanze, následky (GPP410/12/P287)

Podstatou projektu je výzkum baťovských podnikatelských aktivit na území střední, středovýchodní a jihovýchodní Evropy v průběhu druhé světové války. Svým teritoriálním rozsahem a problémovým přístupem projekt překlene dosavadní úzce vymezen...

AB - Dějiny

  • 2012 - 2016
  • 1 192 tis. Kč
  • 1 192 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

CREA Hydro&Energy (EC 5.1SPK01/004)

a technických zdrojů, vývoje a inovací produktů, komplexního marketingu a výzkumu. Hlavním a modelové projekty a metody. Teritoriální zaměření pro zvýšení konkurenceschopnosti marketingové nástroje: webové stránky...

JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • 2009 - 2012
  • 54 953 tis. Kč
  • 32 947 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Inovativní koncepty a přístupy v socioekonomickém rozvoji územních jednotek (GA402/04/0078)

"Inovativní koncepty a přístupy v socioekonomickém rozvoji územních jednotek". Projekt je zaměřen na výzkum a kritické hodnocení inovativních konceptů (např. strategické plánování a teritoriální marketing) a přístupů (např. PPP) v s...

AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • 2004 - 2006
  • 687 tis. Kč
  • 687 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Význam regionálních terminálů vysokorychlostních tratí pro hustotu dopravních proudů a teritoriální soudržnost. (TD03000061)

Cílem projektu je vytvoření metodiky pro posouzení významu regionálních terminálů (stanic) na vysokorychlostních tratích (připravovaná tzv. Rychlá spojení) vzhledem k potenciální poptávce a vzhledem k vlivu na teritoriální soudržnost České r...

AE - Řízení, správa a administrativa

  • 2016 - 2017
  • 2 910 tis. Kč
  • 2 317 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Nový systém prodeje jako součást digitalizace společnosti (FX04030058_3315)

Cílem projektu je vytvoření komplexního multiplatformního řešení systému prodeje, které umožní přesun podstatné části marketingových aktivit do virtuálního prostoru. Výsledkem tedy bude nový systém prodeje, který bude jako celek tvo...

Robotics and automatic control

  • 2023 - 2025
  • 15 481 tis. Kč
  • 7 446 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Struktura a chování komplexních biomateriálů (GA106/98/1373)

Biomateriály jsou v setrvalé pozornosti bioniky jako vzory pro vývoj jejich artificiální varianty. Jejich komplexní chování je charakterizováno aktivní složkou pro tkáně a vyšší tkáňové struktury, komplexní materiály, které se svou ...

JJ - Ostatní materiály

  • 1998 - 2000
  • 2 809 tis. Kč
  • 2 305 tis. Kč
  • GA ČR
  • 1 - 10 z 4 843