Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

6 (0,082s)

Projekt

Faktory excesivního online hraní a jejich vývoj v čase (GAP407/12/1831)

Projekt se zaměřuje na zkoumání excesivního hraní na internetu. Je kladeno několik cílů: 1) hledat faktory na straně hráčů (psychické a psychosociální motivy) a specifika hry (design faktory), které excesivní hraní podporují 2) sledovat vývoj excesiv...

AN - Psychologie

  • 2012 - 2014
  • 1 969 tis. Kč
  • 1 969 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Závislost na hraní počítačových her v longitudinální a psychodynamické perspektivě (GA21-30769S)

Tříletý projekt se bude zabývat závislosti na počítačových hrách, nové poruše zařazené do Mezinárodní Klasifikace Nemocí 11. revize (MKN-11), která vstoupí v platnost v 2022. Teoretickým rámcem projektu bude psychodynamický přístup, zaměří se na zkou...

Psychology (including human - machine relations)

  • 2021 - 2023
  • 5 972 tis. Kč
  • 5 972 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Nové behaviorální závislosti hry a sexualita online (GA15-19221S)

Projekt se zabývá problematikou behaviorálních závislostí v kontextu hraní online her a používání internetu pro sexuální účely, jež patří k nejvíce rizikovým aktivitám z hlediska rozvoje patologického užívání internetu a jejichž zařazení do Diagnosti...

AN - Psychologie

  • 2015 - 2017
  • 2 171 tis. Kč
  • 2 171 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Ohniskové obrazy násilí a nelidskost v současném umění a mediální kultuře (GA22-17984S)

Cílem projektu je interdisciplinární analýza novodobé „nelidskosti“ současných obrazů v perspektivě současného umění. Klíčovým operativním pojmem projektu jsou „ohniskové obrazy,“ jež násilně přehodnocují vztah člověka ke světu, k reprezentaci světa ...

Arts, Art history

  • 2022 - 2024
  • 6 178 tis. Kč
  • 6 178 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Komplexní řešení péče o kulturní dědictví v oblasti herních aplikací (DH23P03OVV047)

Cílem projektu je navrhnout, zavést, ověřit a popsat postupy ochrany kulturního dědictví v podobě herních aplikací a vytvořit pro ně odpovídající technické nástroje zohledňující potřeby paměťových institucí. S pomocí těchto postupů, nástrojů a inform...

Other Humanities and the Arts

  • 2023 - 2027
  • 30 144 tis. Kč
  • 30 144 tis. Kč
  • MK
Projekt

Trenér esport- Fantasy AI Solutions (EG20_321/0024770)

Cílem projektu je zlepšení psychické a funkční připravenosti hráčů elektronického sportu na profesionální úroveň v EU a na celém světě. Na rozdíl od tradičního sportu, je elektronický sport bez kvalitního zázemí trenérů vůči počtu hráčů pozadu. Pro...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2021 - 2024
  • 4 992 tis. Kč
  • 0 tis. Kč
  • MPO
  • 1 - 6 z 6