Filtry
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití (GA402/05/0140)
Navrhovaný projekt je zaměřen na ověření konzistentního místa marketingu vztahů v metodologii a metodice strategického marketingu. Součástí úkolů řešených v rámci). Nezbytnou součástí marketingu vztahů je sociálně odpovědné...
AH - Ekonomie
- 2005 - 2007 •
- 1 080 tis. Kč •
- 1 080 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2005 - 31. 12. 2007
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vyšší využití nepotravinářské zemědělské produkce v průmyslu (QF4142)
Projekt bude řešit analýzu nepotravinářského využití zemědělské produkce v ČR z hlediska technologií a ekonomiky výrobků, regionálního zastoupení, v návaznosti na průmyslová odvětví. Analýza bude podkladem pro databáze nepotravinářských výro...
GA - Zemědělská ekonomie
- 2004 - 2005 •
- 1 735 tis. Kč •
- 1 735 tis. Kč •
- MZe
Řešení projektu: 1. 1. 2004 - 1. 1. 2005
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo zemědělství
Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o. (UEPRKKK201202)
Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového znalosti firmě pomohou k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové...
AH - Ekonomie
- 2012 - 2012 •
- 150 tis. Kč •
- 150 tis. Kč •
- KKV
Řešení projektu: 1. 5. 2012 - 30. 9. 2012
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Karlovarský kraj
Výzkum a vývoj nové technologie sanace obvodových uzlů konstrukce panelových domů (FV20336)
• Na základě cílů pro technický rozvoj, stanovenými v marketingové studii firmy. a Vysokou školou novou technologii sanace obvodových uzlů konstrukce panelových domů dosažených parametrů do celkové koncepce řešení vyvíjené techn...
JM - Inženýrské stavitelství
- 2017 - 2019 •
- 20 117 tis. Kč •
- 13 844 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 1. 2. 2017 - 30. 11. 2019
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (69%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
MajorCall (OE145)
Projekt Majordome CRM Call Centre má za cíl integrovat řečové (speech) technologie s podnikovou komunikací, marketingem a zákaznickými službami do jednoho komfortního procesu, který umožní stálý mobilní přístup k nejdůležitějším obc...
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
- 2003 - 2005 •
- 14 769 tis. Kč •
- 7 384 tis. Kč •
- MŠMT
Řešení projektu: 1. 1. 2003 - 1. 1. 2005
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)
transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...
AH - Ekonomie
- 1995 - 1997 •
- 1 572 tis. Kč •
- 1 572 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1995 - 1. 1. 1997
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)
Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových
AH - Ekonomie
- 1999 - 2001 •
- 373 tis. Kč •
- 373 tis. Kč •
- GA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 1999 - 1. 1. 2001
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Grantová agentura České republiky
Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)
"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2024 - 2025 •
- 19 726 tis. Kč •
- 9 863 tis. Kč •
- MPO
Řešení projektu: 2. 1. 2024 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (50%)
Poskytovatel: Ministerstvo průmyslu a obchodu
Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)
Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...
Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
- 2023 - 2025 •
- 16 526 tis. Kč •
- 11 560 tis. Kč •
- TA ČR
Řešení projektu: 1. 1. 2023 - 31. 12. 2025
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (70%)
Poskytovatel: Technologická agentura ČR
Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)
Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...
AA - Filosofie a náboženství
- 2007 - 2011 •
- 484 tis. Kč •
- 484 tis. Kč •
- MK
Řešení projektu: 1. 3. 2007 - 31. 12. 2011
Uznané náklady
Podpora ze státního rozpočtu (100%)
Poskytovatel: Ministerstvo kultury
- 1 - 10 z 7 991