Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Filtry

7 991 (0,133s)

Projekt

Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM). Praktické využití (GA402/05/0140)

Navrhovaný projekt je zaměřen na ověření konzistentního místa marketingu vztahů v metodologii a metodice strategického marketingu. Součástí úkolů řešených v rámci). Nezbytnou součástí marketingu vztahů je sociálně odpovědné...

AH - Ekonomie

  • 2005 - 2007
  • 1 080 tis. Kč
  • 1 080 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Vyšší využití nepotravinářské zemědělské produkce v průmyslu (QF4142)

Projekt bude řešit analýzu nepotravinářského využití zemědělské produkce v ČR z hlediska technologií a ekonomiky výrobků, regionálního zastoupení, v návaznosti na průmyslová odvětví. Analýza bude podkladem pro databáze nepotravinářských výro...

GA - Zemědělská ekonomie

  • 2004 - 2005
  • 1 735 tis. Kč
  • 1 735 tis. Kč
  • MZe
Projekt

Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o. (UEPRKKK201202)

Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového znalosti firmě pomohou k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové...

AH - Ekonomie

  • 2012 - 2012
  • 150 tis. Kč
  • 150 tis. Kč
  • KKV
Projekt

Výzkum a vývoj nové technologie sanace obvodových uzlů konstrukce panelových domů (FV20336)

• Na základě cílů pro technický rozvoj, stanovenými v marketingové studii firmy. a Vysokou školou novou technologii sanace obvodových uzlů konstrukce panelových domů dosažených parametrů do celkové koncepce řešení vyvíjené techn...

JM - Inženýrské stavitelství

  • 2017 - 2019
  • 20 117 tis. Kč
  • 13 844 tis. Kč
  • MPO
Projekt

MajorCall (OE145)

Projekt Majordome CRM Call Centre má za cíl integrovat řečové (speech) technologie s podnikovou komunikací, marketingem a zákaznickými službami do jednoho komfortního procesu, který umožní stálý mobilní přístup k nejdůležitějším obc...

AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • 2003 - 2005
  • 14 769 tis. Kč
  • 7 384 tis. Kč
  • MŠMT
Projekt

Transformační marketing - metodika zavádění marketingu a marketingového řízení v privatizovaných podnicích v České republice (GA402/95/0136)

transformačního procesu a jemu ekvivalentnímu transformačního marketingu. Cílem řešení je poskytnout na základě sumy marketingových případových studií obecnou metodiku zavádění marketingu a marketingového manageme...

AH - Ekonomie

  • 1995 - 1997
  • 1 572 tis. Kč
  • 1 572 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Symbolika spotřebního chování v marketingu (GA402/99/0514)

Význam symboliky spotřebního chování v marketingu je všeobecně uznáván a zakládá se na zásadní kulturní podmíněnosti marketingového konceptu. Nicméně právě díky této všudypřítomnosti a rozptýlenosti problému v marketingových

AH - Ekonomie

  • 1999 - 2001
  • 373 tis. Kč
  • 373 tis. Kč
  • GA ČR
Projekt

Vznik SaaS služby jednotného marketingové měření za inovace současného řešení vícekanálové marketingové atribuce (FX05030117_7892)

"V rámci projektu chce žadatel dosáhnout inovace svojí služby, která bude reflektovat aktuální požadavek trhu - komplexní jednotné marketingového měření (UMM), které bude spojovat to nejlepší z multikanálové marketingové atribuce ...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2024 - 2025
  • 19 726 tis. Kč
  • 9 863 tis. Kč
  • MPO
Projekt

Automatizace tvorby marketingového obsahu umělou inteligencí - Incomaker NEXT (FW06010538)

Cílem projektu je vytvoření software: systému pro automatické vytváření marketingového obsahu s využitím umělé inteligence Incomaker NEXT. Účelem systému je automaticky generovat texty a grafiku pro kampaně digitálního marketingu, u...

Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • 2023 - 2025
  • 16 526 tis. Kč
  • 11 560 tis. Kč
  • TA ČR
Projekt

Marketingový potenciál českého operního publika (DD07P03OUK003)

Hlavním cílem projektu Marketingový potenciál českého operního publika je zjištění a popsání dosud nevyužitého marketingového potenciálu českého operního strategie bude formulována na základě výsledků marketingových šetření...

AA - Filosofie a náboženství

  • 2007 - 2011
  • 484 tis. Kč
  • 484 tis. Kč
  • MK
  • 1 - 10 z 7 991