Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum degradace výkonů na profilu s námrazou v aerodynamickém tunelu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F00%3A00011612" target="_blank" >RIV/00010669:_____/00:00011612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Wind Tunnel Testing of Performance Degradation of Ice Contaminated Airfoils

  • Popis výsledku v původním jazyce

    An experimental investigation was conducted to study the aerodynamic effect of simulated supercooled large droplet ice accretion on a MS(1) 0313 aircraft airfoil by means of wind tunnel testing. The airfoil was equipped with an aileron. Ice accretion wassimulated by a strip of a quadrantal section with front edge perpendicular to the surface of the airfoil. Two strips of different dimensions were examined, of the height of 1.33 % of chord and 2.25 % of chord, respectively. Every strip was positioned atseveral positions on the upper surface of the airfoil, and its influence on the basic aerodynamic characteristics of the airfoil was evaluated, i. e. the lift, drag, moment and first of all the hinge moment of the aileron.

  • Název v anglickém jazyce

    Wind Tunnel Testing of Performance Degradation of Ice Contaminated Airfoils

  • Popis výsledku anglicky

    An experimental investigation was conducted to study the aerodynamic effect of simulated supercooled large droplet ice accretion on a MS(1) 0313 aircraft airfoil by means of wind tunnel testing. The airfoil was equipped with an aileron. Ice accretion wassimulated by a strip of a quadrantal section with front edge perpendicular to the surface of the airfoil. Two strips of different dimensions were examined, of the height of 1.33 % of chord and 2.25 % of chord, respectively. Every strip was positioned atseveral positions on the upper surface of the airfoil, and its influence on the basic aerodynamic characteristics of the airfoil was evaluated, i. e. the lift, drag, moment and first of all the hinge moment of the aileron.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/PZ-D2%2F16" target="_blank" >PZ-D2/16: Kompletní syst. zabezpečení výzkumně vývoj. a zkušeb. prací zaměřených na strojíren. a zejm. leteckou výrobu v souladu s předpisy EU a USA (ISO,JAR,FAR,MIL...).</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2000

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 22nd International Congress of Aeronautical Sciences

  • ISBN

    0 9533991 25

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Harrogate, United Kingdom

  • Místo konání akce

    Harrogate, United Kingdom

  • Datum konání akce

    27. 8. 2000

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku