Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv provozního zatížení zubů na jejich únosnost vzhledem k zadírání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F03%3A00011693" target="_blank" >RIV/00010669:_____/03:00011693 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00010669:_____/03:00012128

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Influence of actual spur gears local tooth load on its scuffing resistance criteria

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Scuffing is particularly severe from of gear tooth surface damage in which seizure or welding togetherof areas of tooth surfaces occurs, due to absence or breakdown of a lubricant between the contacting tooth flanks of mating gears. High surface temperatures caused by high surface pressures and high sliding velocities can initiate the breakdown of lubricant films. The T-EHD theory to the calculation of gear tooth load, tooth oil film thickness and Blok's flash temperature criterion, based on contact temperatures which vary along the whole contact, as a joint scuffing resistance criteria, are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    Influence of actual spur gears local tooth load on its scuffing resistance criteria

  • Popis výsledku anglicky

    Scuffing is particularly severe from of gear tooth surface damage in which seizure or welding togetherof areas of tooth surfaces occurs, due to absence or breakdown of a lubricant between the contacting tooth flanks of mating gears. High surface temperatures caused by high surface pressures and high sliding velocities can initiate the breakdown of lubricant films. The T-EHD theory to the calculation of gear tooth load, tooth oil film thickness and Blok's flash temperature criterion, based on contact temperatures which vary along the whole contact, as a joint scuffing resistance criteria, are presented.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FB-C3%2F27" target="_blank" >FB-C3/27: Rozvoj nosných disciplín centra leteckého výzkumu a zkušebnictví.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Engineering Mechanics 2003

  • ISBN

    80-86246-18-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    64-65

  • Název nakladatele

    Institut of Teoretical and Applied Mechanics, Academy of Sciences of the Czech Republic

  • Místo vydání

    Prague

  • Místo konání akce

    Svratka

  • Datum konání akce

    12. 5. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku