Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Landing Shock Aeroelastic Response Analysis of EV 55M Utility Aircraft

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F12%3A%230001555" target="_blank" >RIV/00010669:_____/12:#0001555 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czaerospace.eu/en/2012-03-45.html" target="_blank" >http://www.czaerospace.eu/en/2012-03-45.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Landing Shock Aeroelastic Response Analysis of EV 55M Utility Aircraft

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the EV-55M aircraft landing shock aeroelastic response analysis. The analysis was performed as a part of the aircraft certification in order to fulfill the CS / FAR 23 § 23.479(d) regulation requirement. The FE model used for the former flutter analyses was utilized. The excitation force was based on the landing gear drop test results. The airflow parameters were set according the aircraft flight envelope and the regulation statements. The modal transient aeroelastic response solution was employed. The structure response was evaluated at the engine center of gravity and the selected points on the wing

  • Název v anglickém jazyce

    Landing Shock Aeroelastic Response Analysis of EV 55M Utility Aircraft

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the EV-55M aircraft landing shock aeroelastic response analysis. The analysis was performed as a part of the aircraft certification in order to fulfill the CS / FAR 23 § 23.479(d) regulation requirement. The FE model used for the former flutter analyses was utilized. The excitation force was based on the landing gear drop test results. The airflow parameters were set according the aircraft flight envelope and the regulation statements. The modal transient aeroelastic response solution was employed. The structure response was evaluated at the engine center of gravity and the selected points on the wing

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Aerospace Proceedings / Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3/2012

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus