Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Application of X-FEM techniques for fatigue crack growth prediction in 3D part of aircraft structure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F13%3A%230001558" target="_blank" >RIV/00010669:_____/13:#0001558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czaerospace.eu/en/2013-02-47.html" target="_blank" >http://www.czaerospace.eu/en/2013-02-47.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Application of X-FEM techniques for fatigue crack growth prediction in 3D part of aircraft structure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article presents a fatigue crack growth prediction for the critical primary structure element (PSE) of the lower wing flange plate of a L-410 UVP-E aircraft as the reference structure element. Crack growth analysis is performed using ABAQUS FE codeand AFGROW software. The XFEM capability in ABAQUS was used to model the stationary crack and to determine the stress intensity factor. Computational analyses demonstrate the possibility of predicting fatigue crack growth and preventing in-service failure of the part. The results of the computational analyses were compared with test results.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of X-FEM techniques for fatigue crack growth prediction in 3D part of aircraft structure

  • Popis výsledku anglicky

    This article presents a fatigue crack growth prediction for the critical primary structure element (PSE) of the lower wing flange plate of a L-410 UVP-E aircraft as the reference structure element. Crack growth analysis is performed using ABAQUS FE codeand AFGROW software. The XFEM capability in ABAQUS was used to model the stationary crack and to determine the stress intensity factor. Computational analyses demonstrate the possibility of predicting fatigue crack growth and preventing in-service failure of the part. The results of the computational analyses were compared with test results.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JI - Kompositní materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Aerospace Proceedings / Letecký zpravodaj

  • ISSN

    1211-877X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2013

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    17-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus