Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of a multipurpose test rig - TAILTEST

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F21%3AN0000013" target="_blank" >RIV/00010669:_____/21:N0000013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2021/18/matecconf_iceaf2021_04017" target="_blank" >https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2021/18/matecconf_iceaf2021_04017</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/202134904017" target="_blank" >10.1051/matecconf/202134904017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of a multipurpose test rig - TAILTEST

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses an innovative multipurpose test rig designed with the aim of full-scale rotorcraft fin verification. The developed test rig includes a load application mechanism able to distribute loads representative for rotorcraft tail structure. Both conventional metallic components and innovative thermoplastic composites are used in the rotorcraft tail structure. The test rig will be designed so that a variable stiffness of the fuselage to the fin joint is achieved. Verification of the new tail structure is supported by additional experiments and numerical analyses.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of a multipurpose test rig - TAILTEST

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses an innovative multipurpose test rig designed with the aim of full-scale rotorcraft fin verification. The developed test rig includes a load application mechanism able to distribute loads representative for rotorcraft tail structure. Both conventional metallic components and innovative thermoplastic composites are used in the rotorcraft tail structure. The test rig will be designed so that a variable stiffness of the fuselage to the fin joint is achieved. Verification of the new tail structure is supported by additional experiments and numerical analyses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    6th International Conference of Engineering Against Failure (ICEAF-VI 2021)

  • ISBN

    978-2-7598-9083-5

  • ISSN

  • e-ISSN

    2261-236X

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    nestrankovano

  • Název nakladatele

    MATEC Web of Conferences

  • Místo vydání

    Řecko

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    23. 6. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku