Koncepce matematické gramotnosti ve výzkumu PISA 2003
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00022225%3A_____%2F03%3A%230000001" target="_blank" >RIV/00022225:_____/03:#0000001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Koncepce matematické gramotnosti ve výzkumu PISA 2003
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace představuje teoretický základ hodnocení matematické gramotnosti, která byla v roce 2003 hlavní sledovanou oblastí výzkumu PISA. Obsahuje definici, podrobný popis jednotlivých složek matematické gramotnosti a řadu vzorových úloh.
Název v anglickém jazyce
The PISA 2003 Assessment Framework - Mathematics
Popis výsledku anglicky
This material contains theoretical basis of mathematical literacy assessment that was the main area tested in PISA 2003 study. It includes definition, detailed description of separate components of mathematical literacy and many sample items.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ME%20588" target="_blank" >ME 588: Realizace druhé fáze výzkumu PISA v České republice</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—