Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Koncepce matematické gramotnosti ve výzkumu PISA 2003

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00022225%3A_____%2F03%3A%230000001" target="_blank" >RIV/00022225:_____/03:#0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Koncepce matematické gramotnosti ve výzkumu PISA 2003

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace představuje teoretický základ hodnocení matematické gramotnosti, která byla v roce 2003 hlavní sledovanou oblastí výzkumu PISA. Obsahuje definici, podrobný popis jednotlivých složek matematické gramotnosti a řadu vzorových úloh.

  • Název v anglickém jazyce

    The PISA 2003 Assessment Framework - Mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    This material contains theoretical basis of mathematical literacy assessment that was the main area tested in PISA 2003 study. It includes definition, detailed description of separate components of mathematical literacy and many sample items.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ME%20588" target="_blank" >ME 588: Realizace druhé fáze výzkumu PISA v České republice</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče