Kulatý stůl - Branding českého umění v zahraničí 1
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F12%3A%230000236" target="_blank" >RIV/00023205:_____/12:#0000236 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.idu.cz/cs/kulate-stoly-vol-2-branding-ceskeho-umeni-v-zahran" target="_blank" >http://www.idu.cz/cs/kulate-stoly-vol-2-branding-ceskeho-umeni-v-zahran</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kulatý stůl - Branding českého umění v zahraničí 1
Popis výsledku v původním jazyce
Druhý workshop se uskutečnil pod názvem ?Branding českého umění v zahraničí?. Workshop otevřel diskuzi o pozici současného českého umění na mezinárodní scéně a jejím možném posílení.
Název v anglickém jazyce
Round table - Branding of the Czech Arts Abroad 1
Popis výsledku anglicky
The second workshop Branding of the Czech Arts Abroad opened up a discussion on the situation of current Czech arts on the international scene and its possible strengthening.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/DF11P01OVV031" target="_blank" >DF11P01OVV031: Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Praha
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
12
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce