Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odborná komunikační platforma kulturních a kreativních průmyslů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F16%3AN0000028" target="_blank" >RIV/00023205:_____/16:N0000028 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00023205:_____/17:N0000027

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kreativnicesko.cz" target="_blank" >http://www.kreativnicesko.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odborná komunikační platforma kulturních a kreativních průmyslů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Webový portál Kreativní Česko je jednou z forem komunikace s odbornou veřejností, sdílení příkladů dobré praxe a referování o trendech a potřebách v této oblasti. Kreativní Česko, webový portál Institutu umění – Divadelního ústavu (IDU), který mapuje a informuje o stavu kulturních a kreativních odvětví (KKO), byl v roce 2016 spuštěn v nové podobě. Obsah webu bude tvořit redakce Institutu umění, tak externí odborníci. Články se zaměří na úspěšné podnikatele v KKO, kulturní organizace, kreativní centra , ale i města a kraje pracující na kulturních koncepcích a strategiích.

  • Název v anglickém jazyce

    Professional communication platform of cultural and creative industries

  • Popis výsledku anglicky

    Online portal Kreativnicesko.cz (Creativeczech.cz) is a form of communication with proffesionals on trends and needs of cultural and creative sectors. The aim is to share examples of good practice. The portal was launched in 2016 in a new form and with a new content strategy. The articles focus on successful entrepreneurs in CCI‘s, cultural organizations, creative centers as well as cities municipalities working on cultural concepts and strategies.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů