Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F18%3AN0000011" target="_blank" >RIV/00023205:_____/18:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby" target="_blank" >https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.

  • Název v anglickém jazyce

    Potential of Czech Fashion Sector: Fashion design - Status and Needs

  • Popis výsledku anglicky

    The primary objective of the study was to qualitatively research the Czech fashion sector, its structure, current position and needs - with a focus on the fashion design segment. The report provides an opportunity to position the Czech fashion sector and fashion design on the map of the Czech cultural and creative industries. The publication follows and builds on the project ‘Mapping of Cultural and Creative Industries in the Czech Republic’ which was conducted by the Institute of Arts between 2011-2015.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7008-404-5

  • Počet stran knihy

    211

  • Název nakladatele

    Institut umění - Divadelní ústav

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy