Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F18%3AN0000011" target="_blank" >RIV/00023205:_____/18:N0000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby" target="_blank" >https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.
Název v anglickém jazyce
Potential of Czech Fashion Sector: Fashion design - Status and Needs
Popis výsledku anglicky
The primary objective of the study was to qualitatively research the Czech fashion sector, its structure, current position and needs - with a focus on the fashion design segment. The report provides an opportunity to position the Czech fashion sector and fashion design on the map of the Czech cultural and creative industries. The publication follows and builds on the project ‘Mapping of Cultural and Creative Industries in the Czech Republic’ which was conducted by the Institute of Arts between 2011-2015.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
60500 - Other Humanities and the Arts
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7008-404-5
Počet stran knihy
211
Název nakladatele
Institut umění - Divadelní ústav
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—