Ne množství, jen kvalita může přesvědčit. Nákupní a výstavní strategie německého odboru Moderní galerie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023281%3A_____%2F13%3A%230000560" target="_blank" >RIV/00023281:_____/13:#0000560 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ne množství, jen kvalita může přesvědčit. Nákupní a výstavní strategie německého odboru Moderní galerie
Popis výsledku v původním jazyce
Text se věnuje akviziční strategii německého odboru Moderní galerie v letech 1920-1938 a expozici německého umění. Také se zabývá hodnocením jednotlivých uměleckých děl a expozic současnou českou a německou kritikou.
Název v anglickém jazyce
Not Quantity, but Quality can persuade! Acquisition strategy of the German department of the Modern Gallery
Popis výsledku anglicky
The text focuses on acquisition strategy of the German Department of the Modern Gallery in years 1920-1938 as well as on the exposition of the German Art. It also evaluates assessment of the respective art works and its expositions by the contemporary Czech and German Critic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mladí lvi v kleci. Umělecké skupiny německy hovořících výtvarníků z Čech, Moravy a Slezska v meziválečném období
ISBN
978-80-7467-025-1
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
220-231
Počet stran knihy
437
Název nakladatele
Arbor vitae
Místo vydání
Řevnice
Kód UT WoS kapitoly
—