Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mobilní hra jako nástroj osvěty, časné intervence a edukace u lidí se subsyndromálními příznaky OCD: pilotní studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023752%3A_____%2F23%3A43921093" target="_blank" >RIV/00023752:_____/23:43921093 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11230/23:10465572 RIV/00216208:11240/23:10465572 RIV/00216208:11120/23:43925840

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.tigis.cz/images/stories/psychiatrie/Psychiatrie_2023/Psychiatrie_2_2023/Psychiatrie_2_2023_stop.pdf" target="_blank" >https://www.tigis.cz/images/stories/psychiatrie/Psychiatrie_2023/Psychiatrie_2_2023/Psychiatrie_2_2023_stop.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mobilní hra jako nástroj osvěty, časné intervence a edukace u lidí se subsyndromálními příznaky OCD: pilotní studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vytvořili jsme gamifikovanou mobilní aplikaci Limoterapie se záměrem poskytnout hlavně mladším generacím nástroj pro zábavnou edukaci a samoléčbu subsyndromálních až mírných příznaků obsedantně-kompulzivní poruchy. Cílem článku je shrnout zkušenosti z testování této hry v obecné populaci s důrazem na její použitelnost a efektivitu.

  • Název v anglickém jazyce

    Mobile game as a tool for early intervention and education among people with subsyndromal symptoms of ocd: a pilot study

  • Popis výsledku anglicky

    We developed a gamified mobile application Limoterapie with the intention to provide younger generations with an entertaining tool for education and self-management of subsyndromal to mild symptoms of obsessive-compulsive disorder. This article aims to summarize data from testing the game in the general population, with an emphasis on its usability and effectivity.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TL03000637" target="_blank" >TL03000637: Alivio - mobilní hra zmírňující příznaky OCD</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychiatrie

  • ISSN

    1211-7579

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    27

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    51-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus