New knowledge of behaviour of preschool and school children.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023752%3A_____%2F99%3A00000059" target="_blank" >RIV/00023752:_____/99:00000059 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Neue Erkenntnisse über das Verhalten von Vorschul- und Schulkindern.
Popis výsledku v původním jazyce
Neue Erkenntnisse über Sozialverhalten von Kindern in ihrem Vorschul- und Schulalter, dokumentiert durch in langfristiger "Prag-Studie" gewonnene Befunde.
Název v anglickém jazyce
New knowledge of behaviour of preschool and school children.
Popis výsledku anglicky
New knowledge of development of social behaviour of children in preschool and school developmental periods, documented on findings from long-term Prague studies of children living in unfavourable psychosocial conditions.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/IZ303" target="_blank" >IZ303: Pozdní následky psychické deprivace v dětství.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sozialpädiatrie
ISSN
1432-9247
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
5-6
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—