Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Muzea v přírodě, ekonomika a marketing

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00098604%3A_____%2F17%3AN0000010" target="_blank" >RIV/00098604:_____/17:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62" target="_blank" >http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Muzea v přírodě, ekonomika a marketing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jednalo se o třetí ze série čtyř přípravných workshopů ke konferenci Poslání a budoucnost muzeí v přírodě v České republice (30. ledna – 2. února 2018). Cílem workshopů bylo prodiskutovat nosná témata, kterými by se konference měla zabývat, a stanovit témata a autory hlavních příspěvků. Téma ekonomiky bylo zpočátku pro muzea v přírodě značně neuchopitelné a dlouho jsme hledali způsob, jakým k němu přistoupit. Nakonec bylo zvoleno spojení ekonomiky a marketingu – oblasti, která je v činnosti řady českých muzeí v přírodě značně podceněná či dokonce absentuje. Důvodem není nezájem vedení jednotlivých muzeí, ale nedostatek lidských zdrojů a zkušeností. Účastníci se seznámili se základními principy fungování vztahu zákazníka a dodavatele – v tomto případě muzea v přírodě. Zabývali se otázkou, jak chceme, aby návštěvník či potenciální návštěvník vnímal naše muzeum, jaké hodnoty jej charakterizují. Po stanovení našich základních cílů jsme řešili, jaké jsou vlastně produkty muzea, jak je kvalitativně vnímáme my jako tvůrci a návštěvník jako spotřebitel. Poměrně velký prostor byl věnován tématu segmentace trhu a vysvětlení zákonitostí, jimiž je třeba se řídit při cílení produktů a reklamy na konkrétní skupiny zákazníků, tedy marketingové komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Open Air Museums, Economy and Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    This was the third of a series of preparatory workshops for the conference Mission and Future of Open Air Museums in the Czech Republic (30 January – 2 February 2018). The aim of the workshops was to discuss the central topics of the conference and determine main papers and their authors. It was difficult for open air museums to grasp the topic of economy and it took some time to decide, how to approach it. In the end, fusion of economy and marketing was selected as the main topic of the workshop. It is an area which is considerably underestimated or even absenting in most Czech open air museums. The reason is not a lack of interest of the museums’ managements but the lack of human resources and experience. The participants learned about basic principles of the relationship between customer and supplier – in this case an open air museum. A question was posed, how we want to be perceived by our visitors or potential visitors, what kind of values do characterize us. After determining our main goals we talked about the products of our museums; what kind of quality we attach to them and how they are understood by the visitors as consumers. Great deal of attention was paid to market segmentation and marketing communication – explanation of rules of creation of products and their advertising aimed at particular groups of customers.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    18

  • Počet zahraničních účastníků

    1

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce