Augmented Product Reconsidered: Is Shopping Related to Product Satisfaction?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00177041%3A_____%2F09%3A%230000061" target="_blank" >RIV/00177041:_____/09:#0000061 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Augmented Product Reconsidered: Is Shopping Related to Product Satisfaction?
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer satisfaction, customer, marketing, shopping habits
Název v anglickém jazyce
Augmented Product Reconsidered: Is Shopping Related to Product Satisfaction?
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer satisfaction, customer, marketing, shopping habits
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Augmented Product Reconsidered: Is Shopping Related to Product Satisfaction?
ISBN
978-3-8322-7643-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Shaker Verlag
Místo vydání
Linz, SRN
Místo konání akce
Linz, SRN
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—