Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnocení senzorických poruch u dětí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F18%3A10392418" target="_blank" >RIV/00216208:11110/18:10392418 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00064165:_____/18:10392418 RIV/00064203:_____/18:10392418

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.prolekare.cz/linkout/107413" target="_blank" >https://www.prolekare.cz/linkout/107413</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnocení senzorických poruch u dětí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Poruchy senzorického zpracování znamenají, že příchozí smyslové informace nejsou převedeny do přiměřených odpovědí. Tyto senzorické poruchy narušují aktivity kaž-dodenního života dítěte v domácím i školním prostředí. Neobvyklé reakce na přicházející smyslové podněty se také promítají do oblasti chování, pozornosti, emocí a také motorických dovedností a organizace. Je tedy důležité umět tyto poruchy správně diagnostikovat. K hodnocení senzorických poruch se využívá standardizovaný test nebo standardizovaný dotazník (5).

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of Sensory Processing Disorders in Children

  • Popis výsledku anglicky

    Disorders in sensory processing signify that incoming sensory information is not translated into adequate responses. These disorders disturb the activities of everyday life of the child in the home and school environment. Unusual reactions to incoming sensory stimuli are also projected into behavior, attention, emotions as well as to motor skills and organization. It is therefore important to diagnoses these disorders correctly. A standardized test or standardized questionnaire are used for evaluation of sensory disorders (5).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    30300 - Health sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Rehabilitace a fyzikální lékařství

  • ISSN

    1211-2658

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    148-151

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85061652961