Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace umělé inteligence v kinantropologii

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11110%2F24%3A10486093" target="_blank" >RIV/00216208:11110/24:10486093 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/24:10486093

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cogZpy0lyn" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=cogZpy0lyn</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace umělé inteligence v kinantropologii

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pokrok v oblasti umělé inteligence v posledních letech ovlivňuje různé oblasti, kinantropologie není výjimkou. Nástroje umělé inteligence se využívají v kinantropologickém výzkumu, soutěžním sportu, tělesné výchově i při zvyšování pohybové aktivity v populaci. Díky své schopnosti analyzovat data, predikovat výsledky, poskytovat personalizovaná řešení, komunikovat v přirozené řeči může umělá inteligence hrát významnou roli v mnoha oblastech sportu a pohybových aktivit.Článek přináší vybrané informace k možnostem využití této technologie v kinantropologii. Článek se opírá především o publikované systematické přehledy.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of Artificial Intelligence in Kinantropology

  • Popis výsledku anglicky

    Advances in artificial intelligence (AI) have been transforming various fields in recent years, and Kinanthropology is no exception. AI technologies are used in research,competitive sports, school physical education and in increasing physical activity in the population. AI not only affects how the students learn and trainers approach sport training, but also many other aspects. With its ability to analyse data, predict outcome and provide personalized solutions, AI can play a significant role in many areas of sports and physical activity. The article briefly introduces the principles of AI (particularly Large Language Model). The article offers an overview of promising applications and possible uses of this new technology in Kinantropology. The text presents and evaluates relevant published information, primarily from systematic reviews.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    6-27

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus