Filosof výchovy: k osobnosti (nejen) pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F16%3A43913101" target="_blank" >RIV/00216208:11120/16:43913101 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002802217&local_base=NKC" target="_blank" >http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=002802217&local_base=NKC</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Filosof výchovy: k osobnosti (nejen) pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Zuzana Svobodová si v textu nazvaném "Filosof výchovy: k osobnosti (nejen) pedagoga" klade postupně následující otázky a hledá na ně odpovědi: Kdo je filosof výchovy? Kdo není filosof výchovy? Může žít člověk bez vztahu k sobě, druhému, světu? Co je výchova? Co není výchova? Kdo se účastní výchovy? Co je úkolem filosofa výchovy? Co pomáhá filosofu výchovy pokračovat v jeho poslání? Je každý člověk schopen čelit výchově? V odpovědích na otázky jsou jí zdrojem zejména R. Palouš, J. Patočka, E. Lévinas, A. Camus.
Název v anglickém jazyce
Philosopher of Education: On the Personality of (not only) Teachers
Popis výsledku anglicky
Zuzana Svobodová in the text entitled "Philosopher of Education: On the Personality of (not only) Teachers" asks each of the following questions and looking for answers to them: Who is the philosopher of education? Who is not the philosopher of education? Can we live without relation to each other, another, world? What is education? What is not education? Who participates in education? What is the task of the philosopher of education? What helps philosopher of education to continue his mission? Is each person able to face education? In the answers to the questions are the source particular R.Palous, J. Patocka, E. Levinas, A. Camus.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Česká filosofie a filosofie výchovy: monografie pedagogů a doktorandů filosofie
ISBN
978-80-7290-876-9
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
11-20
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—