Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Auditory ERPs in Children with Developmental Coordination Disorder

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11140%2F14%3A10284299" target="_blank" >RIV/00216208:11140/14:10284299 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00669806:_____/14:10284299 RIV/49777513:23520/14:43922999 RIV/49777513:23420/14:43922999

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.activitas.org/index.php/nervosa/article/view/174/196" target="_blank" >http://www.activitas.org/index.php/nervosa/article/view/174/196</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Auditory ERPs in Children with Developmental Coordination Disorder

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The present study aims to investigate and compare the auditory attention performance of children with developmental coordination disorder (DCD) and normally developing children (NDC) using cognitive evoked potentials (ERPs) in passive conditions. ERPs data showed that children with DCD have less ability to detect small physical differences between acoustic stimuli (no MMN response in DCD children) and have a reduced attentional engagement and stimulus evaluation of salient stimuli (a reduction of P3 amplitude in DCD children). The results of our study suggest that children with DCD do not only suffer from a visuospatial attention deficit as previous studies reported but also have auditory attention deficit.

  • Název v anglickém jazyce

    Auditory ERPs in Children with Developmental Coordination Disorder

  • Popis výsledku anglicky

    The present study aims to investigate and compare the auditory attention performance of children with developmental coordination disorder (DCD) and normally developing children (NDC) using cognitive evoked potentials (ERPs) in passive conditions. ERPs data showed that children with DCD have less ability to detect small physical differences between acoustic stimuli (no MMN response in DCD children) and have a reduced attentional engagement and stimulus evaluation of salient stimuli (a reduction of P3 amplitude in DCD children). The results of our study suggest that children with DCD do not only suffer from a visuospatial attention deficit as previous studies reported but also have auditory attention deficit.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    FH - Neurologie, neurochirurgie, neurovědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F1525" target="_blank" >GAP407/12/1525: Vybrané parametry mozkových funkcí ve vztahu k poruchám vývoje koordinace u dětí.</a><br>

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Activitas Nervosa Superior

  • ISSN

    1802-9698

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    56

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    37-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus