Intervence ovlivňující psychosociální klima školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F05%3A00003516" target="_blank" >RIV/00216208:11150/05:00003516 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Intervence ovlivňující psychosociální klima školy
Popis výsledku v původním jazyce
Přehledová studie si všímá rozdílů mezi aktuální a preferovanou podobou klimatu a přirozených spontánních změn klimatu. Po typologickém pohledu na změny klimatu se diskutují běžné chyby při realizaci změn a proměnné, které ovlivňují úspěšnost intervence.
Název v anglickém jazyce
Interventions that influence the psychosocial climate at school
Popis výsledku anglicky
Review pays attention to the differences between the current and preferred climate form and its natural spontaneous changes. After the typological view to the climate changes, the common mistakes and variables that influence the successfulness of an intervention are discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychosociální klima školy III.
ISBN
80-86633-4-54
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
4-33
Název nakladatele
MSD, s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—