Učení ve školním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F09%3A00208842" target="_blank" >RIV/00216208:11150/09:00208842 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Učení ve školním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Heslo v pedagogické encyklopedii je strukturováno do tří částí. Nejprve shrnuje výzkumy těch podob učení, které se odehrávají přímo ve škole: výzkumy výsledků učení, průběhu učení a vyučování, prostředků učení, subjektivních názorů aktérů, klimatu školya kultury školy. Poté uvádí ty znaky školního prostředí, které usnadňuje žákovo učení. Konečně bilancuje snahy intervenovat do učení ve škole.
Název v anglickém jazyce
School learning at school environment
Popis výsledku anglicky
There are three parts devoted to explaining the heading in pedagogical encyclopedia. First, it summarizes the research of all learning types that take part straight at school: research of learning results, learning and teaching process, learning tools, subjective opinion of participants, school climate and school culture. Next, the features of school environment that facilitate pupil's learning are mentioned. Finally, the effort to intervene school learning is reviewed.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
936
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—