Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učení ve školním prostředí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F09%3A00208842" target="_blank" >RIV/00216208:11150/09:00208842 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učení ve školním prostředí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Heslo v pedagogické encyklopedii je strukturováno do tří částí. Nejprve shrnuje výzkumy těch podob učení, které se odehrávají přímo ve škole: výzkumy výsledků učení, průběhu učení a vyučování, prostředků učení, subjektivních názorů aktérů, klimatu školya kultury školy. Poté uvádí ty znaky školního prostředí, které usnadňuje žákovo učení. Konečně bilancuje snahy intervenovat do učení ve škole.

  • Název v anglickém jazyce

    School learning at school environment

  • Popis výsledku anglicky

    There are three parts devoted to explaining the heading in pedagogical encyclopedia. First, it summarizes the research of all learning types that take part straight at school: research of learning results, learning and teaching process, learning tools, subjective opinion of participants, school climate and school culture. Next, the features of school environment that facilitate pupil's learning are mentioned. Finally, the effort to intervene school learning is reviewed.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická encyklopedie

  • ISBN

    978-80-7367-546-2

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    936

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly