Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189553" target="_blank" >RIV/00216208:11150/13:10189553 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2013-4-427" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2013-4-427</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2013-4-427" target="_blank" >10.5817/PedOr2013-4-427</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přehledové studie: jejich typologie, funkce a způsob vytváření
Popis výsledku v původním jazyce
Studie seznamuje čtenáře s tím, jak napsat kvalitní přehledovou studii, která by shrnula soudobé poznatky o zvoleném výzkumném tématu. Cílem studie je předložit typologii přehledových studií; charakterizovat různé funkce, jež mohou jednotlivé typy přehledových studií plnit; ukázat, jak se má postupovat při výběru témat, při přípravě podkladů a při vlastním sepisování přehledové studie.
Název v anglickém jazyce
Reviews: their typology, functions and how to write them
Popis výsledku anglicky
The study informs the reader about how to write a quality review, which would summarize the current knowledge of the select research topic. The aim of this study is to present a typology of review studies, to characterize various functions performed by different types of review studies; to show how to proceed in the selection to topic, at the preparation of supporting documents, and at the actual writing a review.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
28
Strana od-do
427-454
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—