Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí VTI
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F03%3A00008515" target="_blank" >RIV/00216208:11210/03:00008515 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí VTI
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí metody VTI.
Název v anglickém jazyce
Social skills of teachers and possibilities of their development
Popis výsledku anglicky
Social skills of teachers and possibilities of their development by the method VTI.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nová generace ve vědě na prahu milénia
ISBN
80-246-0403-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
88-104
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—