Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F03%3A00008537" target="_blank" >RIV/00216208:11210/03:00008537 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí videotréninku interakcí
Popis výsledku v původním jazyce
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení pomocí metody VTI.
Název v anglickém jazyce
Social skills of teachers and possibilities of their development by videotraining of interactions
Popis výsledku anglicky
Social skills of teachers and possibilities of their development by the method VTI.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia psychologica
ISSN
0567-8293
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
153-164
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—