Význam sociální opory pro učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006406" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam sociální opory pro učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Současná situace v oblasti sociální opory českých učitelů základních škol a význam této opory pro učitele.
Název v anglickém jazyce
The Meaning of Social Support for Teachers
Popis výsledku anglicky
Present situation and meaning of social support of Czech basic school teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Rodina a škola
ISSN
0035-7766
e-ISSN
—
Svazek periodika
52
Číslo periodika v rámci svazku
8
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
14-17
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—