Výchovné přístupy k dětem v současné MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F05%3A00006461" target="_blank" >RIV/00216208:11210/05:00006461 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchovné přístupy k dětem v současné MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Význam MŠ pro předškolní dítě, negativní vliv některých výchovných přístupů a jejich možná řešení.
Název v anglickém jazyce
Educational approaches to preschool children in the kindergardens
Popis výsledku anglicky
Importance of kindergardens for preschool children, problems in educational approaches in kindergardens and theirs possible solution.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F04%2F0316" target="_blank" >GA406/04/0316: Analýza rané interakce dítěte - Česko-francouzská srovnávací studie</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Informatorium
ISSN
1210-7506
e-ISSN
—
Svazek periodika
XII
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
6-7
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—