Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A10062427" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:10062427 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
Popis výsledku v původním jazyce
Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné.
Název v anglickém jazyce
Can be commercials art? And when ... ? On the relation between commercials and art and how to define it
Popis výsledku anglicky
This study deals with a question what is the relation between a notion of commercial and the one of art. General theoretical problem of defining such notions are being addressed as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA408%2F07%2F0909" target="_blank" >GA408/07/0909: Estetická dimenze vizualizace kultury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Cinepur
ISSN
1213-516X
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
53
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—