Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A10062427" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:10062427 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné.

  • Název v anglickém jazyce

    Can be commercials art? And when ... ? On the relation between commercials and art and how to define it

  • Popis výsledku anglicky

    This study deals with a question what is the relation between a notion of commercial and the one of art. General theoretical problem of defining such notions are being addressed as well.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA408%2F07%2F0909" target="_blank" >GA408/07/0909: Estetická dimenze vizualizace kultury</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Cinepur

  • ISSN

    1213-516X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    53

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus