Transformace škol, sociální dovednosti učitelů a jejich rozvoj pomocí videotréninku interakcí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00102381" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00102381 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Schools' Transformation, Teachers' Social Skills and Their Development by Video Interaction Guidance
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the present discourse is to give a brief outline of , the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to the development of social and communication skills of both teachers and pupils.
Název v anglickém jazyce
Schools' Transformation, Teachers' Social Skills and Their Development by Video Interaction Guidance
Popis výsledku anglicky
The aim of the present discourse is to give a brief outline of , the possibilities of using video interaction guidance (VIG) to the development of social and communication skills of both teachers and pupils.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings of the 1st Special Focus Symposium on Market Microstructure
ISBN
978-953-99326-9-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
ECNSI
Místo vydání
Zagreb
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—