Vývoj výukové hry: případová studie Evropy 2045
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00103093" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00103093 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11320/08:10088508
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Designing an Educational Game: Case Study of 'Europe 2045?
Popis výsledku v původním jazyce
This paper presents a theoretical framework, which has been adopted in designing an on-line multi-player strategy game Europe 2045.
Název v anglickém jazyce
Designing an Educational Game: Case Study of 'Europe 2045?
Popis výsledku anglicky
This paper presents a theoretical framework, which has been adopted in designing an on-line multi-player strategy game Europe 2045.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1ET100300517" target="_blank" >1ET100300517: Metody inteligentních systémů a jejich aplikace při dobývání znalostí a zpracování přirozeného jazyka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Transactions on Edutainment I
ISBN
978-3-540-69737-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
—
Název nakladatele
Springer-Verlag
Místo vydání
Berlin
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—