Význam koheze školní třídy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200015" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam koheze školní třídy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje výsledky longitudinálního projektu, jehož cílem bylo posílit ko-hezi sociálních skupin dospívajících na SŠ a rozvíjet jejich sociální dovednosti. Ve vybraných školních třídách probíhal sociálně psychologického výcviku, jehož účinnostbyla prověřována.
Název v anglickém jazyce
The Importance of Classroom Cohesion
Popis výsledku anglicky
The paper introduces results from a longitudinal study. Its purpose was to support so-cial group cohesion among secondary school students and also develop their social skills. Several classes participated in a continuous psycho-social training in the course of a school year. Its effect was observed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: Model rozvoje osobnostních a sociálních kompetencí studentů středních škol a jeho ověření</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie
ISBN
978-80-88910-26-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ústav exprementálnej psychológie SAV
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—