Video Games, Video Clips, and Islam: New Media and the Communication of Values
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200498" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Video Games, Video Clips, and Islam: New Media and the Communication of Values
Popis výsledku v původním jazyce
This chapter analyzes video games and video clips with an Islamic emphasis and the various levels at which they convey ethical and moral values.
Název v anglickém jazyce
Video Games, Video Clips, and Islam: New Media and the Communication of Values
Popis výsledku anglicky
This chapter analyzes video games and video clips with an Islamic emphasis and the various levels at which they convey ethical and moral values.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Muslim Societies in the Age of Mass Consumption
ISBN
1-4438-1405-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
—
Název nakladatele
Cambridge Scholars Publishng
Místo vydání
Newcastle
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—