Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika interkulturní komunikace v prostředí školy a adaptace dítěte na cizí kulturu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200715" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika interkulturní komunikace v prostředí školy a adaptace dítěte na cizí kulturu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mapuje základní otázky interkulturní komunikace, adaptace na cizí kulturu a specifika vybraných kultur. Zamýšlí se současným stavem v České republice i nad možnými doporučeními pro praxi jako příkladně doporučení pro bilingvní výchovu.

  • Název v anglickém jazyce

    The specifics of intercultural communication in context of school and the adaptation process of child to foreign culture

  • Popis výsledku anglicky

    The text elaborates the basic themes of intercultural communication in context of schools, adaptation process of child and specifics of selected cultures. Furthermore reflects the situation in Czech republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0423" target="_blank" >GA406/08/0423: Interkulturní česko-francouzsko-kanadská studie analyzující interakci rodič-dítě-učitel se zaměřením na školní přípravu.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání II. Sborník příspěvků z konference konané 20. dubna 2009 [CD-ROM]

  • ISBN

    978-80-7308-263-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku