Netradiční formy učení a vyučování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200905" target="_blank" >RIV/00216208:11210/09:00200905 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Netradiční formy učení a vyučování
Popis výsledku v původním jazyce
Heslo Pedagogické encyklopedie je zaměřeno na méně běžné formy učení a vyučování. jde zejména o formu kooperativního učení, týmové učení, týmové vyučování, individuální a individualizované organizační formy a další méne běžné formy.
Název v anglickém jazyce
Non-traditional learning and teaching forms
Popis výsledku anglicky
The chapter of Educational encyclopedia deals with non-traditional learning and teaching forms. It presents cooperative learning, team learning and team education , individual and individualized forms and the other less common forms.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F08%2F0258" target="_blank" >GA406/08/0258: Idea rovných příležitostí a kvalita vzdělání v českém a světovém kontextu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Průcha, J.(Ed). Pedagogická encyklopedie
ISBN
978-80-7367-546-2
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
935
Název nakladatele
Portál
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—