Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053243" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí narozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it.

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces a concept of academic efficacy which is based on the self-efficacy theory. However, the academic efficacy is defined in terms of one's educational process. The text describes key factors which affect the development of academic efficacy. It also emphasizes how teachers can support their students' academic efficacy. Finally, the text also shows links between academic efficacy and students' motivation and their academic achievements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Škola jako místo setkávání 2010 : sborník příspěvků z konference konané 19. dubna 2010.

  • ISBN

    978-80-7308-310-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    FF UK, Praha

  • Datum konání akce

    19. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku