Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Socializing on the Internet: Case Study of Internet Use Among University Students in the United Arab Emirates

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10057100" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10057100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Socializing on the Internet: Case Study of Internet Use Among University Students in the United Arab Emirates

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper analyzes socializing on the Internet and attitudes towards the Internet as a medium of social interaction among university students in the United Arab Emirates (UAE). It stems from a larger research project conducted at seven different institutions of higher education in the Abu Dhabi Emirate in 2009 through anonymous questionnaires. A total of 571 students (353 female, 183 male) participated in the survey.

  • Název v anglickém jazyce

    Socializing on the Internet: Case Study of Internet Use Among University Students in the United Arab Emirates

  • Popis výsledku anglicky

    This paper analyzes socializing on the Internet and attitudes towards the Internet as a medium of social interaction among university students in the United Arab Emirates (UAE). It stems from a larger research project conducted at seven different institutions of higher education in the Abu Dhabi Emirate in 2009 through anonymous questionnaires. A total of 571 students (353 female, 183 male) participated in the survey.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Global Media Journal

  • ISSN

    1550-7521

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    16

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus