Secondary speech acts in advertisement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10075670" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10075670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Sekundarne gatunki mowy w reklamie
Popis výsledku v původním jazyce
Analiza wybranych sekundarnych gatunków mowy (wyznanie, wykład, instrukcja, telegrm, życzenia) w polskiej reklamie drukowanej.
Název v anglickém jazyce
Secondary speech acts in advertisement
Popis výsledku anglicky
The analysis of choosen secondary speech acts (a confession, a lecture, a instruction, a telegram, a greetings) in Polish printed advertisement.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7308-326-7
Počet stran knihy
471
Název nakladatele
Filozofická Fakulta Univerzity Karlovy
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—