Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Monitoring sociálních sítí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10109568" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10109568 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Monitoring sociálních sítí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monitoring sociálních sítí je dynamicky se rozvíjející oblastí, což je logickým důsledkem vývoje na poli sociálních médií obecně. Chceme-li se zapojit do konverzace, potřebujeme mít nástroje a postupy pro naslouchání, které by mělo být prvním krokem v komunikaci v novém prostředí. Ve svém příspěvku se snažím naznačit důležitost tohoto tématu pro pracovníky knihoven, ať již akademických nebo místních, ukázat různé způsoby využití a představit současnou situaci na trhu (bezplatné i komerční nástroje). Cílem je také povzbudit informační profesionály, aby nepřistupovali k sociálním sítím a jejich monitoringu jako k nepříjemné povinnosti, ale zajímavé příležitosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Media Monitoring

  • Popis výsledku anglicky

    Social media monitoring is a very dynamic area of research, which is a logical consequence of rapid growth of social media in general. If we want to take part in a conversation, we need tools and strategies for listening, which shall be the first step incommunication in this new field. In my submission I try to explain the importance of this topic for librarians, working both in academical and municipal libraries, show different ways of using the tools and also describe the current situation in the market (free and commercial tools). I also want to inspire the public to look at social media and monitoring as of an interesting opportunity, not an unpleasant necessity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Trendy v informačním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-87500-18-7

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    121-130

  • Počet stran knihy

    154

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly