Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Notion of Reality As a Radical and Social Construct; The Consequences of Theory for Empirical Research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F12%3A10125424" target="_blank" >RIV/00216208:11210/12:10125424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Notion of Reality As a Radical and Social Construct; The Consequences of Theory for Empirical Research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article deals with radical constructivist, social constructionist, and other choice postmodern views of reality. It examines how the issue of constituting reality relates to the notion of objectivity and to the possibility of truthful perception, and how a change of paradigm accompanied by a shift from the so-called expert knowledge influences the attitudes of researchers.

  • Název v anglickém jazyce

    The Notion of Reality As a Radical and Social Construct; The Consequences of Theory for Empirical Research

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with radical constructivist, social constructionist, and other choice postmodern views of reality. It examines how the issue of constituting reality relates to the notion of objectivity and to the possibility of truthful perception, and how a change of paradigm accompanied by a shift from the so-called expert knowledge influences the attitudes of researchers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Paradigms and Research of Educational Practice

  • ISBN

    978-1-61364-956-5

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    9-21

  • Počet stran knihy

    326

  • Název nakladatele

    Antioch University Los Angeles, Department of Education

  • Místo vydání

    Los Angeles, USA

  • Kód UT WoS kapitoly