Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Introduction of Czech Assessment Battery for Students with Dyslexia in Teriary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10193244" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10193244 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Introduction of Czech Assessment Battery for Students with Dyslexia in Teriary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the paper is to introduce fundamental principles of a new assessment battery for students with dyslexia in tertiary education. There is an assessment battery for adolescents and adults in the Czech Republic. However, this battery has proved tobe rather insufficient in the course of assessment of students in tertiary education. The project ExpIn thus included an adaptation of the battery as one of its goals. The new battery has already been piloted and is prepared for further standardizations. The paper presents the theoretical background of the battery adaptation and the outcomes of the pilot stage.

  • Název v anglickém jazyce

    Introduction of Czech Assessment Battery for Students with Dyslexia in Teriary Education

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to introduce fundamental principles of a new assessment battery for students with dyslexia in tertiary education. There is an assessment battery for adolescents and adults in the Czech Republic. However, this battery has proved tobe rather insufficient in the course of assessment of students in tertiary education. The project ExpIn thus included an adaptation of the battery as one of its goals. The new battery has already been piloted and is prepared for further standardizations. The paper presents the theoretical background of the battery adaptation and the outcomes of the pilot stage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP407%2F12%2F0594" target="_blank" >GAP407/12/0594: Dyslexie - prověření hypotézy specifických procedurálních výukových obtíží (SPLD hypotéza)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding of the Conference Universal Learning Design, Brno 2013

  • ISBN

    978-80-210-6270-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    159-164

  • Název nakladatele

    Masarykova Univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku