Jak důkladně znali gymnazisté Bibli? K užívání biblických textů ve školní výuce v českých zemích v 16. až 18. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10196738" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10196738 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak důkladně znali gymnazisté Bibli? K užívání biblických textů ve školní výuce v českých zemích v 16. až 18. století
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá užíváním biblických textů ve výuce na preuniverzitních školách různého druhu v českých zemích v raném novověku. Zároveň sleduje znalosti Bible u žáků těchto škol.
Název v anglickém jazyce
How thoroughly did grammar school pupils know their Bible? The use of biblical texts in school tuition in the Czech lands from the 16th to the 18th century
Popis výsledku anglicky
The study deals with the usage of biblical texts in teaching at preuniversitary schools of various types in the Czech lands in the early modern period. It follows bible knowledge of pupils of these schools as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Historie-Otázky-Problémy
ISSN
1804-1132
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
63-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—