Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Iniciační situace a procesy dramatické tvorby.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F13%3A10209530" target="_blank" >RIV/00216208:11210/13:10209530 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Iniciační situace a procesy dramatické tvorby.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá úlohou těla při scénické tvorbě v edukačním dramatu (vnitřní hmat, zrcadlové neurony, kinestetická inteligence, vtělované rozumění a učení, aktivní uvolnění, reflexe tělového angažmá).

  • Název v anglickém jazyce

    Initiation situations and processes drama

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses the role of the body in stage work in educational drama (inner touch, mirror neurons, kinaesthetic intelligence,embodied understanding and learning, active release, reflection of body engagement).

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Tvorba jako způsob poznávání

  • ISBN

    978-80-246-2335-1

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    440-462

  • Počet stran knihy

    538

  • Název nakladatele

    Karolinum

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly