Buddhist iconography and chan symbolism in Su Shi's poem 'Paintings of Wang Wei and Wu Daozi'
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10296791" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10296791 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.4312" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4312</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
—
Název v původním jazyce
Budistična ikonografija in simbolizem chana v Su Shijevi pesmi 'Sliki Wang Weijia in Wu Daozija'
Popis výsledku v původním jazyce
Cilj pričujoče razprave je pokazati, da je mogoče vsebino obravnavane pesmi Su Shija (Sliki Wang Weijia in Wu Daozija), ki predstavlja avtorjevo kontemplacijo ob pogledu na v naslovu pesmi imenovani slikarski deli, docela razumeti - v vseh vsebinskih dimenzijah - le, če se seznanimo s simbolično-aluzivnimi sporočilnimi vrednostmi pesmi kot celote. V našem primeru gre za prepletanje ali celo identičnost pokrajine, ki jo slika pesem in le te, ki jo slikajo slikarska dela, na katera se le ta nanaša. Tako nam povezanost teh dveh sredstev prenosa vsebine vsaj z majhno mero zagotavlja drugačno možnost branja, ali zrenja njene vsebine. Prepletanje slikarskih del in pesmi v stvarjenju vsebinskih svetov v obravnavanem obdobju (dinastija Song) ni nobena posebnost. Slikarstvo in pesniško izražanje je bilo namreč v obdobju zaostrovanja političnih in gospodarskih razmer v državi eno izmed najpomembnejših sredstev izražanja kritike oblasti. S tem sta kot pomemben elementa teh sporočilnih sredstev v
Název v anglickém jazyce
Buddhist iconography and chan symbolism in Su Shi's poem 'Paintings of Wang Wei and Wu Daozi'
Popis výsledku anglicky
This article proposes an interpretation of Su Shi's poem 'Paintings of Wang Wei and Wu Daozi' conceived though an analysis of Buddhist symbols and allusions constituting its very hearth. One of the main goals of this article is to illustrate the significance of the reader's understanding of the symbolic and allusive content of the poem, in order to comprehend the 'complete' landscape of the poem in question. When read from the perspective proposed by this article, the landscape portrayed by the elementsof the poem is forms a special kind of coherence with the symbolical landscape of the paintings it uses as the object of contemplation. The coherence thus perceived, creates a way for an alternative type of reading, which can in turn equip the reader with some kind of a looking-glass through which the poetic expression can be seen as a part of a broader and consistent manner of encoding and decoding reality and meaning. The connectivity of poetic expression of with the art of painting h
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AA - Filosofie a náboženství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LK11218" target="_blank" >LK11218: Dekonstrukce a konstrukce národních tradic a věda v Číně</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Asian Studies
ISSN
2232-5131
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SI - Slovinská republika
Počet stran výsledku
34
Strana od-do
163-196
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—