Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komenského pojetí hry a divadla ve výuce a jeho vliv na metodu jevištního tvaru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10317729" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10317729 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komenského pojetí hry a divadla ve výuce a jeho vliv na metodu jevištního tvaru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V tomto článku se věnujeme J. A. Komenskému, jeho analýze pedagogické hry a jeho originálnímu pojetí divadla v lingvodidaktice. Jeho koncepci hry a divadla dáváme do vztahu se současnou metodou jevištního tvaru (dále MJT), jež k dosažení vytyčených lingvodidaktických cílů využívá dramatických prostředků.

  • Název v anglickém jazyce

    Comenius's Concept of Play and the Theatre in the Education and its Influence on Theatrepedagogy

  • Popis výsledku anglicky

    This article examines J. A. Comenius, his analysis of pedagogic play and his original concept of utilizing theatre in the teaching of languages. We take Comenius' concept of theatre pedagogy and we compare it with a today's method theatre pedagogy, MJT (in the text related as MJT). MJT utilizes elements of theatre to achieve language-teaching objectives (i.e., the development of language skills and communication competency for foreigners learning Czech as a second language).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    WEB REVISTA LINGUAGEM, EDUCAÇ?O E MEMÓRIA

  • ISSN

    2237-8332

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    BR - Brazilská federativní republika

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus