Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Manažerský sen. Expanze firmy v době hospodářské krize. Příklad Akcionářského pivovaru na Smíchově.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F15%3A10319740" target="_blank" >RIV/00216208:11210/15:10319740 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Manažerský sen. Expanze firmy v době hospodářské krize. Příklad Akcionářského pivovaru na Smíchově.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola nabízí příklad akciové společnosti vykazující silnou rezistenci k výkyvům hospodářského cyklu. Dopady hospodářské krize ve 30. letech se na výrobě a zisku Akcionářského pivovaru na Smíchově projevily pouze nepatrně a management využil tísně konkurenčních podniků k navýšení tržního podílů smíchovského pivovaru. Metodologický postup studie spočívá v komplexní analýze vyráběného artiklu, okruhu zákazníků a podnikatelské strategie managementu podniku v krizovém a v předkrizovém období.

  • Název v anglickém jazyce

    The Managerial Dream. The Expansion of the Company during the Economic Crisis in Case Shareholding Brewery in Smíchov.

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter provides an example of joint stock companies characterized by a high resistance to fluctuations in the economic cycle. The impacts of the economic crisis in the 30s in the production and profits of the joint-stock brewery in Smíchov showed only slightly. The management of the company used difficulties of the competitors to increase the market share. The methodological approach of the study is based on a comprehensive analysis of the manufactured article, range of customers and business strategy of the company management in crisis and pre-crisis period.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AB - Dějiny

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Fenomén hospodářské krize v českých zemích 19. až počátku 21. století

  • ISBN

    978-80-7415-115-6

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    303-317

  • Počet stran knihy

    606

  • Název nakladatele

    Nová Tiskárna Pelhřimov

  • Místo vydání

    Praha-Ostrava

  • Kód UT WoS kapitoly