Předmluva
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F16%3A10334113" target="_blank" >RIV/00216208:11210/16:10334113 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216208:11410/16:10334113
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předmluva
Popis výsledku v původním jazyce
Text nejen uvádí do plánu knihy, ale vyzdvihuje klíčový historický spor, který je v české pedagogice personifikován Chlupem a Příhodou. Jde o spor mezi orientací na učivo a na orientací na žáka a rozvoj jeho osobnosti.
Název v anglickém jazyce
Preface
Popis výsledku anglicky
This chapter not only outlines the design of the book. It underlines the critical historical controversy personified (in the Czech educational science) by Chlup and Příhoda between the focus on the curriculum and the focus on the student and his/her personality development.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vzdělání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy.
ISBN
978-80-246-3558-3
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
7-17
Počet stran knihy
225
Název nakladatele
Karolinum
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—